48 ώρες στη Σιγκαπούρη – ο απόλυτος οδηγός

Στο πρόσφατο ταξίδι μας στην Νοτιο-Ανατολική Ασία, μία από τις χώρες που πραγματικά αγαπήσαμε ήταν η Σιγκαπούρη. Μείναμε μόνο για δυο μέρες και μετανιώσαμε για αυτή μας την απόφαση, μιας και μας άρεσε τόσο πολύ η πόλη που θα θέλαμε να μπορούσαμε να μείνουμε λίγο περισσότερο. Για όλους εσάς που χρειάζεστε κάποιες συμβουλές για το πώς να περάσετε δύο ημέρες στη «μικρή κόκκινη κουκίδα», εδώ θα βρείτε μια προτεινόμενη διαδρομή 48 ωρών εμπνευσμένη αποκλειστικά από τους Truevoyagers!

Ημέρα 1

Πρωινό στην Αραβική συνοικία

Masjid Sultan mosque
Masjid Sultan Τζαμί

Κατά τη διάρκεια της διαμονής μας, μείναμε σε ένα διαμέρισμα στη μικρή Ινδία, η οποία είναι μια πραγματικά γραφική και παραδοσιακή γειτονιά, ιδανική για τους καλοφαγάδες και τους ταξιδιώτες με χαμηλό προϋπολογισμό. Το πρωί της πρώτης ημέρας αποφασίσαμε να μείνουμε κοντά στο σπίτι και να απολαύσουμε ένα ωραίο πρωινό στην περιοχή Kampong Glam, διάσημη για το Arab Street και τη Haji lane.

Στο λεγόμενο «Αραβικό τετράγωνο», το τζαμί του Masjid Sultan είναι ο νούμερο ένα πόλος έλξης για τους τουρίστες και σίγουρα θα σας τραβήξει την προσοχή. Οι χρυσές λεπτομέρειες, η αίθουσα προσευχής και οι θόλοι είναι κάποια από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τζαμιού. Πήραμε το πρωινό μας και δοκιμάσαμε παραδοσιακό καφέ Kopi για πρώτη φορά κατά την επίσκεψή μας στο  Kampong Glam καφέ το οποίο προσφέρει μαγευτική θέα στο τζαμί.

Strolling at the Arab Quarter
Μια βόλτα στην Αραβική συνοικία

Η Arab Street είναι γεμάτη από καταστήματα που πωλούν υφάσματα και κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, ενώ η Haji lane είναι ένας τους πιο cool δρόμους στη Σιγκαπούρη με μπαρ και ανακαινισμένα κατάστημα/σπίτια που σίγουρα θα ικανοποιήσουν την πιο hipster πλευρά σας.

Haji Lane cool shops
Τα cool καταστήματα της Haji Lane

Επόμενη στάση: China town

Μετά από μια γρήγορη βόλτα στη Haji lane, περπατήσαμε προς το Bugis junction, "χαθήκαμε" μέσα στο πλήθος, είδαμε τις βιτρίνες και πήραμε το μετρό για την China Town.

China Town in 48 hours in Singapore Guide
Η China Town στον οδηγό μας για 48 ώρες στη Σιγκαπούρη

Η γειτονιά είναι ακριβώς όπως την περιμέναμε, με πολλούς πάγκους για ψώνια και πολλά εστιατόρια. Εδώ, θα δείτε επίσης μερικά πολύχρωμα καταστήματα όπως και στο αραβικό τετράγωνο που σίγουρα θα σας φτιάξουν τη διάθεση. Πολυσύχναστοι δρόμοι, έντονες μυρωδιές και ένα μείγμα από Κινέζικους, Ινδουιστικούς και Βουδιστικούς ναούς δημιουργούν μια μοναδική ατμόσφαιρα.

Colorful restored shop-houses in China Town
Πολύχρωμα ανακαινισμένα καταστήματα/σπίτια στην China Town

Αφού βγάλαμε κάποιες φωτογραφίες του ναού Buddha Tooth Relic (που εκτείνεται σε ένα τεράστιο τετραόροφο κτίριο), επισκεφθήκαμε και τον ινδουιστικό ναό Sri Mariamman, ο οποίος αποτελεί έναν από τους πιο εξέχοντες χώρους λατρείας των ινδουιστών στη χώρα.

The Buddha Tooth Relic temple
Ο ναός Buddha Tooth Relic

Στη συνέχεια, κατευθυνθήκαμε προς το Maxwell food centre, όπου είχαμε ακούσει ότι βρίσκεις το καλύτερο Hainanese κοτόπουλο με ρύζι στη Σιγκαπούρη! Ένα από τα πράγματα που απολαύσαμε πραγματικά στη Σιγκαπούρη είναι το ότι μπορείς να βρεις τόσες πολλές φτηνές και νόστιμες επιλογές για μεσημεριανό φαγητό και δείπνο που θα θέλεις να δοκιμάσεις τα πάντα τη στιγμή που θα βρεθείς σε ένα χώρο με πάγκους μικροπωλητών όπως το Maxwell food centre!

Απόγευμα- Orchard Street για ψώνια ή πεζοπορία στο Southern Ridges

Henderson waves in Southern Ridges
Γέφυρα Henderson waves στα Southern Ridges

Στην πραγματικότητα κάναμε και τα δύο και δεδομένου ότι ήμασταν τόσο εξαντλημένοι μετά από αυτό, σας προτείνουμε μόνο μία από τις δύο παραπάνω επιλογές. Στη λεωφόρο Orchard θα βρείτε μερικά από τα πιο ακριβά εμπορικά καταστήματα και αρκετά τεράστια εμπορικά κέντρα, ενώ οι Southern Ridges περιλαμβάνουν ένα μονοπάτι 9 χιλιομέτρων που συνδέει διάφορα πάρκα κατά μήκος της νότιας κορυφογραμμής της Σιγκαπούρης. Αν και δεν ολοκληρώσαμε όλο το μονοπάτι λόγω του καύσωνα και της εξάντλησης που δε μας άφησαν να συνεχίσουμε, εάν σας αρέσει πραγματικά η φύση, θεωρούμε πως αυτή είναι μια πραγματικά πανέμορφη διαδρομή με υπέροχη θέα σε όλο το πράσινο κομμάτι της πόλης.

Βράδυ – Εξερευνώντας την περιοχή της Marina Bay

The mesmerizing Marina Bay Sands
Το μαγευτικό ξενοδοχείο Marina Bay Sands

Για το βράδυ, επιλέξαμε το πιο γραφικό σημείο της Σιγκαπούρης, όπου μπορείτε να βρείτε το πολυτελές ξενοδοχείο Marina Bay Sands, τους καταπληκτικούς Gardens by the Bay και το Merlion, το εθνικό σύμβολο της Σιγκαπούρης.

Singapore's skyscrapers reflected at the water
Ουρανοξύστες της Σιγκαπούρης με φώτα που αντανακλώνται στο νερό

Η ελικοειδής γέφυρα (helix bridge), το Μουσείο Τέχνης και Επιστήμης, το οποίο μοιάζει με έναν τεράστιο λωτό και το άλσος των Supertrees συνθέτουν μια φουτουριστική εικόνα που λατρέψαμε. Ξεκινήσαμε την βόλτα μας από τα γιγαντιαία δέντρα στους κήπους δίπλα στη μαρίνα και αμέσως "ερωτευτήκαμε" αυτές τις ιδιαίτερες δομές που θυμίζουν πραγματικά δέντρα. Το πιο συναρπαστικό κομμάτι της επίσκεψης ήταν όταν περπατήσαμε πάνω από τα δέντρα στο OCBC skyway και πήραμε μερικές φανταστικές φωτογραφίες την ώρα του ηλιοβασιλέματος. Το εισιτήριο για το Skyway ήταν 8 δολάρια και μπορείτε να το επισκεφτείτε μόνο για 15 λεπτά, αλλά ο χρόνος μας ήταν αρκετός για να τραβήξουμε ένα βίντεο που θα ανεβάσουμε σύντομα στην ιστοσελίδα μας.

Enjoying the sunset at the Super Tree Grove
Απολαμβάνοντας το ηλιοβασίλεμα στο άλσος με τα Super Trees
The Marina Bay Sands Hotel
Το Marina Bay Sands Hotel

Στις 19.45 απολαύσαμε το Garden Rhapsody Light show στη Χριστουγεννιάτική του έκδοση που ήταν πολύ ανεβαστικό και πρωτότυπο με τα εκθαμβωτικά του φώτα και τα εορταστικά τραγούδια. Στη συνέχεια, διασχίσαμε την ελικοειδή γέφυρα και αποθανατίσαμε το μεγαλείο του Marina Bay Sands hotel.

The Merlion Statue in the 48 hours in Singapore Guide
Το άγαλμα Merlion στον οδηγό μας για 48 ώρες στη Σιγκαπούρη

Η τελευταία μας στάση ήταν στο Merlion, το διάσημο γλυπτό μισό ψάρι-μισό λιοντάρι, που συμβολίζει το ταπεινό ξεκίνημα της Σιγκαπούρης, από ένα μικρό ψαροχώρι και την ίδια στιγμή το αρχικό της όνομα, Singapura ή διαφορετικά «πόλη των λιονταριών» στα Μαλαισιανά. Εκτοξεύοντας νερό από το στόμα, είναι ένα δημοφιλές σημείο για φωτογραφίες.

Futuristic scenery created by the Super Trees
Φουτουριστικό τοπίο που δημιουργείται από τα Super Trees

Για δείπνο, αποφασίσαμε να πάμε πίσω στη Little India και να δοκιμάσουμε μερικά αυθεντικά ινδικά πιάτα!

Ημέρα 2

Αποθανατίζοντας την τροπική χλωρίδα στο βοτανικό κήπο

Different kinds of orchids in Singapore's Botanic Gardens
Διαφορετικά είδη ορχιδέας στους βοτανικούς κήπους της Σιγκαπούρης

Ξεκινήσαμε με διάθεση να δουμε λιγότερο αστικά και περισσότερο φυσικά μέρη στη Σιγκαπούρη και κατευθυνθήκαμε προς το μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της Unesco με ιστορία πάνω από 150 χρόνων, τους Βοτανικούς Κήπους της Σιγκαπούρης.

Vivid colors in Singapore's Botanic Gardens
Ζωηρά χρώματα στους βοτανικούς κήπους της Σιγκαπούρης

Είναι οι βοτανικοί κήποι που επισκέπτονται περισσότερο οι τουρίστες στον κόσμο και διαθέτουν μια ποικιλία βοτάνων και κηπευτικών με πλούσια ιστορία και μια συλλογή από εντυπωσιακά φυτά και λουλούδια. Απολαύσαμε ιδιαίτερα τον κήπο με τις ορχιδέες με περισσότερα από 600 είδη ορχιδέας σε έκθεση. Χρειαστήκαμε περίπου 20 λεπτά με τα πόδια από το σιδηροδρομικό σταθμό για να μπούμε μέσα στους βοτανικούς κήπους και να φτάσουμε στον κήπο με τις ορχιδέες. Αυτό είναι σίγουρα το ιδανικό μέρος για όλους τους λάτρεις της φύσης!

Γευματίζοντας στους πάγκους του Tiong Bahru

Lunching at Tiong Bahru's hawkers
Γευματίζοντας σε πάγκους μικροπωλητών στο Tiong Bahru

Το Tiong Bahru είναι μια οικιστική γειτονιά που τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να μετατρέπεται σε μια hip περιοχή με μπαρ και εστιατόρια. Όντας πραγματικά πεινασμένοι μετά από τη μεγάλη μας βόλτα στους κήπους, κατευθυνθήκαμε αμέσως προς το Tiong Bahru food centre, που είναι γεμάτο με πάγκους μικροπωλητών (hawkers) και όπου μπορείτε να βρείτε φθηνό, καθαρό και νόστιμο φαγητό. Δοκιμάσαμε μια καταπληκτική τραγανή πάπια και ένα νόστιμο και πολύχρωμο Nonya Kueh στο Harriann's delights. Το Kueh ή Kuih είναι ένα μεγέθους μπουκιάς γλυκό/κέικ σε διαφορετικά χρώματα και γεύσεις που πρέπει να δοκιμάσετε!

Απόγευμα – Ανακαλύπτοντας την κουλτούρα της Μικρής Ινδίας

Immersed into culture in Little India

Την αφήσαμε στο τέλος επειδή ήταν τόσο κοντά στο διαμέρισμά μας, αλλά αυτή τη γειτονιά σίγουρα δεν πρέπει να την παραλείψετε.

Το 24-ωρο εμπορικό κέντρο Mustafa προσφέρει τα πάντα από ηλεκτρονικά μέχρι είδη παντοπωλείου, αλλά ήταν και το μέρος όπου ανταλάσσαμε χρήματα. Υπάρχουν τόσες πολλές φθηνές λύσεις για γεύμα ή δείπνο στην περιοχή, όπως επίσης κι ένα μέρος για καλό πρωινό, το Ya-kun Kaya Toast. Από την πρώτη στιγμή που δοκιμάσαμε την Kaya, το παραδοσιακό spread καρύδας που πωλείται στη Σιγκαπούρη και κάποια άλλα μέρη στη Νοτιο-Ανατολική Ασία, έχει γίνει η αγαπημένη μας πρωινή συνήθεια! Το Kaya τοστ συνδυάζεται με μισό-βρασμένα αυγά και καφέ Kopi για την απόλυτη προσφορά ποιότητας-τιμής!

Breakfast in Singapore's Little India with kaya toast and kopi coffee
Πρωινό στη μικρή Ινδία της Σιγκαπούρης με kaya τοστ και καφέ kopi

Όπως μπορείτε να φανταστείτε, μπορείτε να βρείτε πολλούς Ινδουιστικούς ναούς στην περιοχή. Μην ξεχάσετε να αγοράσετε τα αγαπημένα σας σουβενίρ, να παζαρέψετε και να δειπνήσετε σε ένα από τα πολυάριθμα εστιατόρια της Μικρής Ινδίας!

Προαιρετικά – ποτό στην Clarke Quay

Drinks at the Clarke Quay neighborhood
Ποτό στη γειτονιά Clarke Quay

Επισκεφθήκαμε την Clarke Quay, αφού είχαμε ακούσει για την ωραία ατμόσφαιρα που δημιουργείται από τα μπαράκια που βρίσκονται κατά μήκος του ποταμού, αλλά δεδομένου ότι υπάρχουν πάρα πολλοί τουρίστες στην περιοχή, το σίγουρο είναι πως δε θα αισθανθείτε τα παραδοσιακά vibes της Σιγκαπούρης. Επισκεφτείτε τη βέβαια εάν είστε σε διάθεση να πιείτε και να χορέψετε!

Η Σιγκαπούρη είναι μια ζωντανή πόλη με πάρα πολλές επιλογές για φαγητό και ψώνια, διατηρώντας τον παραδοσιακό της χαρακτήρα σε γειτονιές όπως η China Town, η Μικρή Ινδία και η Αραβική συνοικία. Η «χώρα πρότυπο» με τόσους πολλούς κανόνες και πρόστιμα είναι σίγουρα το κέντρο της Νοτιοανατολικής Ασίας και ένας προορισμός που δεν πρέπει να λείπει από τα σχέδιά σας!

*Όλες οι φωτογραφίες ανήκουν στους Truevoyagers.